Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

søndag den 7. februar 2010

YoshiStyle3 - værd at følge på YouTube

Min søndag er bl.a. gået med at udforske en del youtube-videoer, og her stødte jeg på en ung gut, Scott Yoshimoto. Det var faktisk lidt af omveje at jeg nåede frem til ham, men jeg hang fast på hans kanal i noget tid, hvilket viste sig at åbne op for en masse god musik undervejs.

Jeg blev først og fremmest overrasket over videoernes høje kvalitet, og den kreativitet der var i produktionen. Det viser sig at den 20-årige fyr har sit eget pladeselskab, eller det kalder han det i hvert fald, MOVeMEDIA Records, og i det hele taget har en kæmpe passion for både musik og filmkunst.

Oven i det, så samarbejder han med en række unge talenter, heriblandt en tidligere American Idol deltager, Ramiele Malubay, samt en fyr som er med i den nyeste sæson, som netop er begyndt, Andrew Garcia. En yderst charmerende gruppe af unge kunstnere, som er værd at undersøge nærmere på YouTube, MySpace, etc. Jeg kan specielt anbefale Andrew Garcia og Lydia Paek.

Denne video er måske lidt "cheesy", men jeg faldt for den kreative opsætning, og ikke mindst de mange nye ansigter, som rent faktisk er dygtige sangere og sangerinder.

Tjek den ud, rigtig god fornøjelse.

0 kommentarer:

Send en kommentar