Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

lørdag den 6. februar 2010

Koncerter coming up

Dejligt at stå og glane over køleskabsdøren, når man kan se, hvad man har i vente af musikalske lækkerier i den nærmeste fremtid. Dagen før valentines, drager kæresten og jeg til Odense for at nyde Rasmus Seebach for første gang, meget spændt på hvad han kan byde på - han har trods alt kun 1 album ude.

Den 30. maj står som et højdepunkt i vores koncertkalender i år, idet det jo lykkedes at fremskaffe billetter til John Mayer's ekstrakoncert i Forum, København. Jeg prøver ihærdigt ikke at bygge forventningerne alt for højt op, men det er godt nok svært, når Where the Light is er en af de mest spillede albums på iPod'en i øjeblikket.

0 kommentarer:

Send en kommentar