Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

onsdag den 10. februar 2010

Madplanen er lagt - den svenske pølseret er tilbage!

Efter længere tids fravær har madplanen fundet sin vej tilbage i vores liv, og ikke nok med det, madplanen har bragt med sig den svenske pølseret!

Jeg husker ikke præcist hvornår jeg sidst har smagt denne klassiker, men jeg ser enormt frem til denne kulinariske oplevelse på ny. Gryden er sat over, og de første smagsprøver tegner godt. Udfordringen bliver at få den til at smage som mor lavede den - mon jeg rammer så præcist i første hug?

Til inspiration får du lige denne uges madplan - der er links til opskrifterne på Maduniverset.dk.
 Rigtig god fornøjelse.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar