Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

onsdag den 3. februar 2010

Valentines dag d. 14. februar - er du klar?

Den nu årligt tilbagevendende begivenhed nærmer sig, og der er en chance for, at kæresten går og tænker på, hvad du mon finder på af romantiske fantastiskheder til denne kærlighedshøjtid.

Jeg skal skynde mig at sige, at jeg ikke er den store tilhænger af dette organiserede forsøg på at skabe romantik i alle Danmarks parforhold, og jeg tror heller ikke min kæreste har de store forventninger til at jeg finder på det helt store.

Man kan altid argumentere for at kærligheden bør være i fokus hver dag, men sådan er det vel egentlig med alt andet vi "fejrer" på samme måde. Men handler det ikke netop om at få fokus på kærligheden, og derigennem lade det smitte af på alle de andre dage i året? Eller er det en højtid skabt af dem, der kan finde ud af at gøre det til en god forretning?

Hvad er din holdning til Valentines dag?

0 kommentarer:

Send en kommentar