Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

søndag den 31. januar 2010

En søndag hvor tiden gik baglæns!

Nogle gange kunne man godt ønske sig at tiden gik baglæns på en søndag, med udsigten til en ny lang arbejdsuge og ikke mindst en hård mandag morgen. Men i dag skete det så, en søndag som gik baglæns. Efter en dejlig gåtur i snevejret, på isen i Frederiksberg Have, stod den på kaffe og kage og The Curious Case of Benjamin Button på dvd'en, med Brad Pitt og Cate Blanchett i hovedrollerne. Brad Pitt bliver født gammel, som en baby med rynker, og dør ung, som et barn med Alzheimers - livet oplevet baglæns!

Ok, det er bestemt ikke fordi jeg kunne tænke mig at leve livet den vej, men det er faktisk en interessant tanke, ikke mindst pga. de mange ligheder undervejs. Den synlige forskel mellem de to hovedpersoner, var med til at fremhæve lighederne mellem det at "grow old" og "grow young". En god film der blev rundet af med en god middag, og en enkelt god øl fra Nørrebro Bryghus :-)

The Curious Case of Benjamin Button (Two-Disc Special Edition)

0 kommentarer:

Send en kommentar