Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

lørdag den 30. januar 2010

Imponerende animationsfilm

Moby postede denne animationsfilm på Twitter for nyligt, det er dog ikke ham selv der har lavet den, men en organisation kaldet Blu - www.blublu.org. En ekstremt kreativ film, der er sammensat af animationer malet på offentlige vægge i henholdsvis Buenos Aires og Baden. Det er et imponerende værk, der må have taget ufattelig mange timer at kreere og sammensætte efterfølgende.

På trods af at filmen er sammensat af hvid og sort maling på vægge og fortove, så virker alt meget livagtigt og næsten helt 3D-agtigt. Jeg tager hatten af for disse kunstnere, og kan kun anbefale dig at bruge nogle minutter på at se filmen.

Jeg håber at du bliver underholdt - god fornøjelse :)

0 kommentarer:

Send en kommentar