Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

lørdag den 30. januar 2010

Billetter til John Mayer's ekstrakoncert i København

Første dag på bloggen blev samme dag, som det lykkedes mig at få fat på billetter til John Mayer's ekstrakoncert i Forum. YES! Jeg er imponeret over John Mayer's talent, og har nydt hans musik de sidste 6-7 år. Jeg blev fuldstændig fanget af hans live-optræden efter jeg så dvd'en fra hans koncert i 2007 i LA (Where the light is), hvor han i en 2 timer lang koncert leverer hans fantastiske stemme, fed guitar og afslappet stemning i et. Bare se dette klip... og skynd jer så at få fat i de sidste billetter til Forum (maj 2010).

I øvrigt kan det anbefales at tilmelde sig hans mailingliste på johnmayer.com, hvor du får mulighed for at købe billetter til hans koncerter før alle andre - også i Danmark. Via mailinglisten fik jeg mulighed for at købe før alle, der stod på ventelisten hos Billetlugen.

0 kommentarer:

Send en kommentar