Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

lørdag den 30. januar 2010

Første blogpost....Velkommen til min verden

Hvad er det lige man skriver i den første post på sin blog? Måske jeg skulle starte med at forklare titlen på min blog [Astronumerologi]? Den kvikke vil bemærke at det er sammensætningen af to populære alternative spå-retninger, som på hver sin akavede måde kan se ind i vores fremtid, og på den måde hjælpe os på rette spor!? Hver for sig stærke redskaber til læsere af de virkelighedsnære ugeblade, bragt sammen får man det bedste af to verdener, en sprængfarlig cocktail af livsreddende råd og vejledning til et langt, succesfuldt og lykkeligt liv! Fantastisk.

Det er rigtigt. Der er en smule sarkasme i stemmen, når henholdsvis astrologi og numerologi triller hen over min tunge. Jeg har sgu bare lidt svært ved at tage det seriøst. Et eller andet sted er det sgu bare lidt for nemt at slå plat på de her koncepter, da håbet og usikkerheden i fremtiden, gør det til et emne ingen rigtigt kan stille spørgsmål ved... før det er for sent. Men måske, hvis man tror rigtig rigtig meget på det, så virker det alligevel? Jeg har jo ikke prøvet det, så hvad ved jeg?

Nå, men bloggen her skal hverken handle om astrologi eller numerologi (i hvert fald ikke så meget). Det er måske mere et symbol på at bloggen her egentlig ikke har et specifikt emne, men nærmere kommer til at afspejle, det jeg lige har lyst til at snakke om.

Jeg håber at nogen derude bliver underholdt - god fornøjelse :)

0 kommentarer:

Send en kommentar