Velkommen

På denne blog vil jeg dele mine tanker og oplevelser, og håber at du undervejs finder det interessant. Det er din interesse, der skal holde denne blog i live. Derfor spørger jeg dig - Hvad kan jeg hjælpe dig med? Skriv det i en kommentar, og jeg vil straks gå i gang.

søndag den 31. januar 2010

Vinter på Frederiksberg

Efter 10-15 cm sne i nat, så var Frederiksberg seriøst klædt i hvidt her til morgen - og er det i øvrigt stadig. Oplagt vejr til en dejlig gåtur i Frederiksberg Have, og nu havde vi jo lige læst i Lokalavisen, at man kunne gå og skøjte på isen (17 cm tyk). Jeg vil lade billederne tale for sig selv.




Hullet i isen er lavet udelukkende til fuglene, så de kan holde sig vasket og velsoigneret, også selv om det er isvinter i Danmark. Hejren her lader ikke til at være helt overbevist, om at våde tæer i minusgrader er nogen specielt god idé - det varer dog nok lidt inden det varme vand er tilbage i Frb. Have.

0 kommentarer:

Send en kommentar